Euro-GSM, partenerul principal Orange in Romania, anunta in premiera, lansarea programului de franciza. Prezent la nivel national cu o retea de peste 130 de magazine, Euro GSM a conceput un sistem de parteneriate in regim de franciza pentru investitorii interesati de a deschide si opera astfel de magazine in toate orasele tarii.
Avand o strategie coerenta de vanzari si deruland campanii eficiente de promovare, in ultimii 5 ani Euro-GSM si-a dublat anual cifra de afaceri. Compania si-a dezvoltat cea mai puternica retea de magazine de telefoane mobile din Romania, este prezenta in acest moment in peste 75 de orase, si a fost declarata Cel mai bun Dealer Orange in ultimii 5 ani.
Practic, sistemul propus este centrat pe profilul magazinelor Euro-GSM respectiv retailul cu o gama completa de telefoane mobile si fixe, accesorii si servicii de telefonie, televiziune si internet. Toate acestea sunt perfect adaptate cerintelor pietei de profil si sunt destinate a servi un consumator final dinamic, avizat, in pas cu ultimele tendinte din domeniu.
Francizarea conceptului Euro-GSM, asteptata deja pe piata telecomunicatiilor, se va lansa in Romania in Aprilie 2007, la aniversarea a 10 ani de existenta a companiei.
Concentrandu-si mereu atentia asupra partenerilor sai, sistemul de franciza Euro-GSM este gandit ca o cooperare stransa intre compania-mama si investitorii in franciza in care consultanta, trainingul, implicarea, comunicarea si sprijinul reciproc sunt cheia succesului afacerii.
Franciza presupune investitii initiale situate pe o plaja intre 10.000 si 40.000 euro, recuperabile intr-un interval de 18 - 24 de luni.
Pentru cei interesati, detalii referitoare la achizitionarea unei franciza pot fi gasite pe site-ul www.eurogsm.ro
Euro-GSM, partenerul principal Orange in Romania, anunta in premiera, lansarea