Directorul Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC), Mircea Avram, a declarat ieri dupa intilnirea mediata de prefectul Alin Tise ca nu se mai poate tolera situatia de la E-ON si ca aceasta companie risca o amenda de 250 de milioane de lei vechi si chiar inchiderea unor puncte sau birouri, daca nu va reglementa situatia pina in 15 martie.
„Am constatat ca facturile de gaz nu au ajuns la timp la consumatori, ca exista cozi in continuare, desi compania si-a luat luna trecuta angajamentul de a le elimina“, a afirmat Avram. El a precizat ca din cauza aglomeratiei de la ghisee unui batrin i s-a facut rau, iar acesta a fost dus la spital cu o ambulanta. „Nu putem admite asa ceva in judetul Cluj.
E-ON Gaz este un brand si avem pretentii de la aceasta firma, mai ales ca oamenii vin la ghisee si stau la cozi ca sa plateasca, sa dea bani“, a mai spus directorul OJPC Cluj.
Prefectul Alin Tise a declarat, la rindul sau, ca in cadrul discutiilor au fost identificate mai multe categorii de probleme inregistrate in activitatea companiei de gaz.
„Astfel, au fost constatate diferente intre indexul de pe factura si facturare, necomunicarea la timp a facturilor catre clienti, cozile de la ghisee sau inexistenta pe plicuri a dovezii de comunicare“, a subliniat prefectul judetului Cluj.
El a afirmat ca se vor lua de catre E-ON Gaz masuri urgente care vizeaza incadrarea in termen a facturilor si implementarea rapida a sistemului informatic privind eliberarea facturilor. „In ceea ce priveste cozile, E-ON Gaz trebuie sa incheie protocoale cu mai multe banci pentru plata facturilor“, a mai spus Tise. (V. M|GR|DEAN)
E-ON promite
Directorul general adjunct al E-ON Gaz Romania, Virgil Metea, a promis ieri ca se vor lua masuri urgente, astfel incit modificarile privind modul in care se desfasoara activitatea cu clientii