Grupul Orkla a realizat, in 2006, un profit brut de 5,1 miliarde de coroane norvegiene (aproximativ 637 de milioane de euro), in crestere comparativ cu suma de 4,5 miliarde de coroane norvegiene (562 de milioane de euro), obtinuta in 2005. Profitul brut inregistrat de companie in al patrulea trimestru al anului 2006 a fost de 1,7 miliarde de coroane (212 milioane de euro) in crestere cu 31% fata de acelasi trimestru din 2005, iar informeaza un comunicat Orkla. “Decizia de a in
Grupul Orkla a realizat, in 2006, un profit brut de 5,1 miliarde de coroane norvegiene (aproximativ 637 de milioane de euro), in crestere comparativ cu suma de 4,5 miliarde de coroane norvegiene (562 de milioane de euro), obtinuta in 2005. Profitul brut inregistrat de companie in al patrulea trimestru al anului 2006 a fost de 1,7 miliarde de coroane (212 milioane de euro) in crestere cu 31% fata de acelasi trimestru din 2005, iar informeaza un comunicat Orkla.
“Decizia de a investi aproape 3 miliarde de coroane norvegiene (aproximativ 375 de milioane de euro) in compania Elkem Solar si achizitionarea companiilor Dansk Droge (Danemarca), Krupskaya (Rusia), Alufinal (Republica Ceha) si Royal Brinkers (Romania) reprezinta proiecte importante de extindere. Divizia bunuri de consum de marca si divizia de materiale speciale si-au imbunatatit, si ele, pozitiile pe piata anul trecut”, a declarat Dag J. Opedal, presedintele grupului si CEO.
Veniturile diviziei Orkla din domeniul de consum, alcatuita din Orkla Brands si Orkla Foods, au crescut cu 9 % in trimestrul al patrulea din 2006. Divizia bunurilor de consum a companiei Orkla are ca piata locala regiunea nordica si statele baltice dar este prezenta si pe pietele din Polonia, Republica Ceha, Austria, Romania si Rusia. In 2005, veniturile din operare ale diviziei s-au ridi