Grupul Flamingo a inregistrat in 2006 venituri de peste 153 de milioane de euro, in scadere cu 12,7% fata de 2005, si s-a clasat pe pozitia a doua pe piata IT&C din Romania cu o cota de piata de 18%. Flamingo a inregistrat in 2006 pierderi brute de 14,9 milioane de euro, in scadere fata de profitul brut inregistrat in 2005, de 3,9 milioane de euro. “Ne dorim ca schimbarile pe care le-am realizat sa reprezinte un nou inceput pentru Flamingo International. Primele rezultate au ince
Grupul Flamingo a inregistrat in 2006 venituri de peste 153 de milioane de euro, in scadere cu 12,7% fata de 2005, si s-a clasat pe pozitia a doua pe piata IT&C din Romania cu o cota de piata de 18%. Flamingo a inregistrat in 2006 pierderi brute de 14,9 milioane de euro, in scadere fata de profitul brut inregistrat in 2005, de 3,9 milioane de euro.
“Ne dorim ca schimbarile pe care le-am realizat sa reprezinte un nou inceput pentru Flamingo International. Primele rezultate au inceput sa apara: 80% din totalul inventarului de produse este reprezentat de produse mai noi de 6 luni, structura administrativa este mult mai eficienta, transparenta si mai putin costisitoare, iar portofoliul de magazine este mult imbunatatit, functionand la ora actuala dupa criteriul profitabilitatii”, a declarat Jiri Rizek, noul CEO Flamingo, adus la conducerea companiei pentru organizarea acesteia dupa principiile managementului european.
In 2006 Flamingo a redus numarul de angajati de la 2000 la 1400 in 2006, in prezent numarul acestora fiind de 1200, dupa disponibilizarea a inca 200 de angajati in februarie 2007. Totodata, magazinele neprofitabile au fost inchise sau sunt in curs de inchidere.
Strategia grupulului Flamingo s-a axat incepand cu 2006 pe deschiderea magazinelor de tipul Flanco World, concept bazat pe magazine cu suprafete intre 1300 si