Silviu Ispas, seful BRATFoto: ArboMedia
Biroul Roman de Audit al Tirajelor are in desfasurare doua licitatii si ia in considerare organizarea unei a treia in perioada imediat urmatoare, a declarat pentru HotNews.ro noul presedinte al organizatiei, Silviu Ispas.
BRAT a inceput procedurile licitatiei pentru contractul de realizare a auditului de tiraj, trece prin etapele finale de negociere pentru contractul cu Spring GmbH pe zona online si urmeaza sa stabileasca daca va organiza sau nu o noua licitatie pentru studiul de audienta SNA Focus.
Director general al ArboMedia si EMI, fost presedinte BRAT in 2004-2006, Silviu Ispas a fost ales din nou la conducerea Biroului dupa ce ultimul presedinte, directorul Media Investment, Dan Balotescu, s-a retras din lipsa de timp.
Potrivit lui Ispas, BRAT se concentreaza in prezent pe finalizarea negocierilor privind studiul de audienta si trafic pentru publicatiile online din Romania, dar urmeaza sa stabileasca, tot in perioada imediat urmatoare, si cine va realiza de acum inainte auditul de tiraj al publicatiilor, avand de ales intre Ernst&Young, Deloitte, PriceWaterhouseCoopers si KPMG.
Divizia de Internet a Biroului este aproape de momentul cand va decide cat va contribui fiecare membru la viitorul studiu de audienta online, ce va fi realizat de compania germana Spring GmbH conform unei licitatii finalizate la inceputul acestui an.
Iar BRAT urmeaza sa decida, totodata, daca va merge in continuare pe mana IMAS-Metromedia pentru realizarea SNA Focus sau va organiza o noua licitatie pentru improspatarea contractului.
Potrivit lui Ispas, un alt proiect al Biroului, realizarea unor studii de audienta pentru publicatiile B2B (business to business), se afla in studii de discutii preliminare, neoficiale, abia la toamna fiind posibile discutii mai intense pe aceasta t