Cele două companii deţin peste 70% din piaţă, restul fiind împărţit de UPS, Poşta Română, Cargus, FedEx, Curiero şi TCE Estimată la valoarea de 150 milioane de euro în 2006 şi o Cele două companii deţin peste 70% din piaţă, restul fiind împărţit de UPS, Poşta Română, Cargus, FedEx, Curiero şi TCE Estimată la valoarea de 150 milioane de euro în 2006 şi o rată de creştere anuală de 30%, piaţa autohtonă de curierat este dominată de două companii multinaţionale, în speţă DHL şi TNT. Acestea îşi dispută peste 70% din piaţă. Lider, cu o cotă de piaţă de 40,8% este DHL, companie de curierat expres şi logistică, urmată de TNT, cu un procent de 30,2%. În plus, pe piaţa autohtonă mai activează companii precum UPS, care deţine o cotă de 14,4%, dar şi Cargus, Fan Courier, Curiero sau TCE Logistică. Potrivit directorului general al TCE Logistică, o pondere foarte mare din valoarea pieţei de curierat în 2006 a fost deţinută de Poşta Română. În acest context, DHL International România estimează că îşi va consolida şi în acest an poziţia fruntaşă deţinută în regiune, printr-o cifră de afaceri în creştere. "DHL International România estimează pentru anul în curs o creştere de 30% a cifrei de afaceri faţă de anul trecut, la peste 40 milioane de euro, pe fondul creşterii pieţei de curierat şi extinderii activităţii, de la 30 de milioane de euro, în 2006", a declarat, ieri, în cadrul unei conferinţe de presă, directorul general al companiei Gian Sharp. Primele două luni ale anului în curs au înregistrat creşteri de 30% faţă de perioada similară a anului trecut. Compania va investi în acest an circa trei milioane de euro pentru extinderea reţelei de centre de distribuţie la nivel naţional şi pentru achiziţia de noi autovehicule. Planurile de dezvoltare a companiei s-au concretizat şi prin lansarea primului avion dedicat cargo Boeing 757-200SF din România. Potrivit oficialilor companie