Piata centrelor comerciale, aflata pe un trend de dezvoltare accelerata in ultimii ani, va cuprinde de la sfarsitul acestui an si primul multi-brand outlet, care va fi situat la kilometrul 21 al autostrazii Bucuresti - Pitesti si va cuprinde peste 50 de magazine.
Acesta este primul proiect dezvoltat pe piata locala de compania cu actionariat elen American Outlet Overseas, proiectul fiind denumit Escape Outlet Shopping Center. Centrul comercial va cuprinde intre 55 si 75 de magazine, in functie de suprafetele solicitate de chiriasi, si va implica o investitie totala de aproximativ 30 de milioane de euro.
"Acest outlet va fi la fel ca in restul Europei in afara orasului. Nu vrem sa ne comparam cu actualele mall-uri din Bucuresti, astfel ca ne vom focusa pe imbracaminte si nu vom avea un hipermarket", spune George Sigalas, presedintele companiei.
In magazinele outlet sunt vandute surplusurile din fabrica sau produsele care nu au fost vandute in magazinele obisnuite, deseori aceste magazine fiind grupate in centre comerciale outlet, in alte orase din Europa.
Mall-ul va fi dezvoltat in doua etape, primele magazine, cu o suprafata de aproximativ 19.000 de metri patrati, precum si food-court-ul urmand a fi finalizate pana in preajma sarbatorilor de iarna din acest an. In a doua faza de executie, care ar putea fi livrata pana la sarbatorile de Paste din 2008, vor fi realizate spatii comerciale pe o suprafata similara, de 19.000 de metri patrati.
"Am inceput luna aceasta semnarea contractelor de inchiriere si avem deja numele a 10 branduri care vor avea magazine in interiorul centrului comercial, acoperind o suprafata de peste 5.000 de metri patrati. Estimam ca pana in iunie sa avem contractele pentru 80% din spatiile disponibile in prima faza", declara Sigalas.
Investitia in prima faza a acestui proiect se ridica la circa 17-18 milioane de