Subsidiara din Romania a producatorului austriac de profile din PVC Schonline estimeaza ca va inregistra in acest an vanzari de peste 20 de milioane de euro, nivel dublu fata de cel din 2006, a declarat directorul de vanzari al companiei, Robert Veza. "Cererea de profile din PVC a fost foarte mare anul trecut, cand vanzarile noastre s-au dublat de la cinci la peste zece milioane de euro si estimam ca acest trend se va mentine si in 2007", a afirmat Veza. Compania a intrat pe piata romaneasca in 2005, ca importator si distribuitor de profile, utilaje si accesorii pentru fabricarea tamplariei din PVC. Potrivit lui Veza, cresterea vanzarilor companiei se datoreaza diferentelor dintre produsele firmei fata de alte profile de pe piata, dar si sprijinului acordat de companie micilor producatori din Romania, odata cu intrarea pe piata. "Am mizat foarte mult pe ajutorul acordat micilor intreprinzatori, carora le-am livrat atat produse, cat si know-how-ul necesar realizarii lor, iar acest lucru ne-a ajutat la consolidarea retelei de clienti", a spus Veza.
Subsidiara din Romania a producatorului austriac de profile din PVC Schonline estimeaza ca va inregistra in acest an vanzari de peste 20 de milioane de euro, nivel dublu fata de cel din 2006, a declarat directorul de vanzari al companiei, Robert Veza. "Cererea de profile din PVC a fost foarte mare anul trecut, cand vanzarile noastre s-au dublat de la cinci la peste zece milioane de euro si estimam ca acest trend se va mentine si in 2007", a afirmat Veza. Compania a intrat pe piata romaneasca in 2005, ca importator si distribuitor de profile, utilaje si accesorii pentru fabricarea tamplariei din PVC. Potrivit lui Veza, cresterea vanzarilor companiei se datoreaza diferentelor dintre produsele firmei fata de alte profile de pe piata, dar si sprijinului acordat de companie micilor producatori din Romania, oda