Strategia va fi susţinută prin investiţii în promovare şi lansarea de noi produse care nu sunt încă comercializate în ţara noastră Compania Principal, care deţine brandul Salonta, Strategia va fi susţinută prin investiţii în promovare şi lansarea de noi produse care nu sunt încă comercializate în ţara noastră Compania Principal, care deţine brandul Salonta, lider de piaţă pe segmentul mezelurilor crud-uscate, şi-a stabilit ca obiectiv intrarea în primii cinci producători naţionali. Termenul pentru atingerea acestei ţinte este estimat la maximum doi ani, iar strategia ce va fi aplicată vizează o promovare media tot mai agresivă, în paralel cu lansarea de noi produse care în prezent nu sunt comercializate pe piaţa românească. "Investiţiile în promovare s-au cifrat în 2006 la 5,5 milioane de euro, iar pentru anul în curs, sumele alocate se ridică la 6,5 milioane de euro", a declarat, pentru Adevărul, Radu Dumitrescu, brand manager al companiei Principal. Creşteri ale vânzărilor cu 75 de procente Sfârşitul anului 2006 a însemnat şi o perioadă de vârf pentru vânzările de produse premium, care au adus o creştere de 1% a cotei de piaţă pentru Salonta, care a ajuns să domine 12,6%, surclasând astfel compania Cris-Tim. "Produsele Salonta au reuşit să se detaşeze de cele ale competitorilor, plecând de la o cotă de piaţă de 8% în decembrie-ianuarie 2006 şi atingând 12,6% în decembrie-ianuarie 2007. Vânzările au înregistrat astfel o creştere semnificativă de 75%, procent raportat la aceeaşi perioadă", spune Dumitrescu. Evoluţia spectaculoasă este pusă pe seama campaniilor de promovare care au dat roade. Pentru susţinerea acestei evoluţii, fabrica din Salonta va beneficia în acest an de investiţii totale de aproximativ 1,2 milioane de euro, în vederea majorării capacităţii de producţie de la 140 de tone/lună la 200 de tone/lună, până în 2008. În plus, vânzările Salonta au înr