Autostrada Soarelui prinde contur. In ciuda schimbarilor de la varful Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, lucrarile au continuat. Astfel, in curand va fi dat in folosinta un nou tronson, cel cuprins intre Drajna si Fetesti. Acesta va putea fi utilizat de catre soferi incepand cu data de 1 mai, cand pe autostrada se asteapta un numar mare de turisti, minivacanta prilejuita de aceasta data fiind un bun prilej pentru o vacanta de cateva zile in statiunile de la malul marii. Lucrarile pe tronson sunt aproape finalizate, fapt care poate fi observat cu ochiul liber. In aceste zile se lucreaza la trasarea marcajelor si la realizarea jonctiunii cu sectiunea Fetesti-Cernavoda. Aceasta a fost reabilitata oficial in decembrie 2006, costurile totale pentru cei 17 kilometri ridicandu-se la aproximativ 40 de milioane de euro. Din suma totala, 26 de milioane reprezinta fonduri ISPA ale Comisiei Europene, restul sumei provenind de la bugetul statului. Planurile initiale ale ministerului prevedeau ca autostrada dintre Constanta si Bucuresti sa fie finalizata pana la sfarsitul anului 2010, dar cei care s-au aflat la conducerea institutiei s-au aratat mai optimisti, avansand drept data pentru darea in folosinta anul 2009.
Coridorul IV
Autostrada Soarelui Constanta-Bucuresti face parte din coridorul IV de transport paneuropean, care va lega SE Romaniei de centrul Europei. Din capitala, traseul ajunge in Pitesti, Sibiu, Timisoara, Arad si Nadlac. Coridorul IV, cu o lungime totala de 855,3 kilometri, este programat sa fie finalizat pana la sfarsitul anului 2013, fiind cel mai mare coridor de transport rutier din tara. Autostrada Soarelui prinde contur. In ciuda schimbarilor de la varful Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, lucrarile au continuat. Astfel, in curand va fi dat in folosinta un nou tronson, cel cuprins intre Drajna