Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat, ieri, in timpul vizitei din Portul Constanta, ca unul dintre proiectele de investitii care urmeaza sa fie demarat va fi construirea unui pod care sa asigure legatura intre terminalul de containere, restul portului si Autostrada Soarelui. Podul va avea o banda care va asigura legatura cu autostrada, pentru a elibera podul rutier de traficul comercial, care ingreuneaza foarte mult circulatia. Ludovic Orban a discutat cu directorul Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta, Constantin Matei, despre stadiul diferitelor proiecte, cum ar fi Statia de Tratare a Apelor, extinderea capacitatii terminalului de containere si starea proiectului privind terminalul de barje. Ministrul a precizat ca Portul Constanta reprezinta un punct strategic in dezvoltarea economica a Romaniei si va ramane in administrarea ministerului, inca 3-4 ani, fara a fi trecut in administrarea autoritatilor locale. Orban a precizat ca aceasta masura va fi luata pana cand Ministerul Transporturilor va reusi sa sustina toate investitiile necesare pentru a aduce Portul Constanta la competitivitatea dorita. Scris de: {autor}Adrian FURDULEA{/autor} Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat, ieri, in timpul vizitei din Portul Constanta, ca unul dintre proiectele de investitii care urmeaza sa fie demarat va fi construirea unui pod care sa asigure legatura intre terminalul de containere, restul portului si Autostrada Soarelui. Podul va avea o banda care va asigura legatura cu autostrada, pentru a elibera podul rutier de traficul co