Pentru recuperarea debitelor de la abonatii rau-platnici, masura cea mai eficienta este debransarea de la sistemul de alimentare cu apa potabila. In doar cateva zile dupa ce au ramas fara apa la robinete, datornicii isi achita cea mai mare parte a restantelor. In aceste conditii, saptamanal, sunt avizati si debransati sute de abonati cu restante, indiferent de statutul juridic al acestora. "Pentru perioada 07 - 11 mai, 42 agenti economici, 24 asociatii de locatari sau proprietari si 187 de gospodarii individuale din Constanta, Eforie, Harsova, Navodari, Castelu, Ovidiu, Corbu, Lumina, Techirghiol si Mangalia sunt avizate pentru debransare din cauza datoriilor de aproape 145.000 lei catre SC RAJA SA Constanta", a declarat Irina Oprea, purtatorul de cuvant al institutiei. Aceasta a precizat ca datornicii pot ramane fara apa potabila, daca in termen de cinci zile de la avizare nu si-au achitat restantele. "Abonatii ale caror debite sunt foarte mari se pot prezenta la sediul regiei pentru incheierea proceselor verbale de esalonare. In cazul asociatiilor de locatari sau proprietari, solutia viabila pentru evitarea debransarii este incheierea conventiilor de facturare individuala. Pentru aceasta, reprezentantii asociatiilor se pot adresa Departamentului Juridic din cadrul RAJA Constanta, la sediul central, de pe strada Calarasi, nr. 22 - 24", a mai spus reprezentanta RAJA. La data avizarilor, printre societatile datornice catre RAJA se numarau si SC Ex-Nicoserv SRL, cu 1.237,94 lei, SC AMSA SA, cu 228,77 lei, SC Myt Dan Impex SRL, cu 6.125,97 lei, toate din Constanta dar si SC Orizont Star SRL, din Navodari, cu 133,14 lei. Cele 24 asociatii de locatari sau proprietari din Constanta si Navodari aveau la data avizarilor datorii de aproape 95.000 lei. Scris de: {autor}Corina SAMOILA{/autor}
Pentru recuperarea debitelor de la abonatii rau-platnici, masura cea mai efi