Ziarul nostru a avut timp de trei zile in drive-test noua Toyota Auris. Varianta testata a fost cea de 1,4 litri motorina cu transmisie semiautomata. Atunci cand am urcat in masina m-a surprins placut spatiul generos al habitaclului. Atat soferul cat si pasagerii dispun de un confort deosebit. In al doilea rand, interiorul este foarte sportiv pentru o masina din clasa ei, chiar prea sportiv pentru exteriorul pe care-l afiseaza.
Toate butoanele consolei centrale sunt amplasate ergonomic soferul putand avea acces foarte usor la orice comanda, masina dispunand si de transmisie secventiala pe volan. Materialele din care este confectionata plansa de bord sunt de o buna calitate si sugereaza caracterul sportiv al design-ului interior. Pe curbele de pe Valea Prahovei, Auris s-a comportat surprinzator de bine avand doar un usor caracter subviratoriu. Cu adevarat impresionant a fost insa consumul inregistrat: circa 5,1 mixt si asta in conditiile unui condus destul de agresiv.
Singurul repros pe care l-as avea asupra masinii este legat de cutia automata de viteze care face trecerea dintr-o treapta in alta destul de brusc si lentoarea masinii care nu se "infige", oarecum de inteles avand in vedere litrajul sau. Per total o masina solida si economicoasa, ideala pentru mersul in vacante cu familia. Patru stele pentru sistemul audio. Auris 1.4 D-4D - 90CP/3800rpm, cuplu maxim 190Nm/1800-3000 rpm, 0-100km/h in 12 sec. si consum mediu de 5l.
Capacitatea rezervorului este de 55 l, suficient pentru a asigura o autonomie de peste 600 km.
Ziarul nostru a avut timp de trei zile in drive-test noua Toyota Auris. Varianta testata a fost cea de 1,4 litri motorina cu transmisie semiautomata. Atunci cand am urcat in masina m-a surprins placut spatiul generos al habitaclului. Atat soferul cat si pasagerii dispun de un confort deosebit. In al doilea rand, interiorul es