Market 8 este, la o vedere superficiala, unul dintre cele mai cool locatii din Bucuresti, designul fiind semnat de Venera Arapu. Aici sinteza high tech – natural este facuta prin intermediul pop art-ului: peretii sunt vopsiti intr-un mov strident artificial, iar desenele de pe pereti imagineaza un fel de plante minimaliste cu aspect infantil extraterestru. Mobilierul este savant desperecheat, la fiecare masa fiind patru scaune. Piesa de rezistenta a designului este un fotoliu pop – care are toate aparentele unui fotoliu respectabil si greoi de moda veche, dar care are stucaturi de gips in loc de lemn si este capitonat cu o splendida panza alb-negru, a la Roy Lichtenstein; ca in benzile desenate, nu lipseste nici macar bula personajului - efectul umoristic este irezistibil. Spatiul este spart in doua de un rand de plante, suficient de naturale, care desparte oblic podeaua in doua parti foarte distincte, in dreapta caldura parchetului, in stanga raceala thrashy a betonului. Oricum ar sta lucrurile, aerul pop, jucat ieftin, al locului e si principala deficienta a locului; a cocheta cu kitsch-ul, intr-o tara care se chinuie de ani buni sa-si construiasca o clasa de mijloc urbana si decenta, e un risc - fiindca "urbanii" din multinationale sunt atrasi de locuri alternative gen Amsterdam Cafe, nu de glamul pop de la Market 8, care, asemenea tinichelelor colorate, atrage mai degraba "noii imbogatiti". Desi se numeste cafenea, e clar ca locul e de fite nocturne, la ora 12.30 sunt singurul client, iar meniul apasa asupra cocktailurilor. Chelnerii, spilcuiti si cu aer latino, sunt scosi ca din Italia, cu camasi albe pensate, pantofi negri si blugi, in fine, genul de chelner caruia ii castigi respectul doar daca comanda trece de un milion; baietii vorbesc tot timpul la celular si cand apare un prieten de-al lor, cu un tricou Kenvelo cam decolorat, incep sa discute despre clubur