Studentii de la sectia Comunicare Sociala si Relatii Publice, a Facultatii de Filosofie, a Universitatii Al. I. Cuza au sustinut ieri primul examen public din viata lor. Tinerii aflati in anii doi si trei de studiu au iesit din sala de curs, unde au fost obisnuiti sa dea examenele si au mers in Sala Pasilor Pierduti, unde si-au expus lucrarile de examen.
Afise publicitare, clipuri promotionale, fluturasi, brosuri si spoturi video sau radio, toate realizate de catre studenti, au fost expuse ieri in cadrul campaniei "Thinking Out Of The Box". Evenimentul a fost practic un examen dat de aproximativ 400 de studenti, care au lucrat la realizarea materialelor publicitare necesare sustinerii examenului la cursul "Elaborarea de produse PR si publicitate". "Ideea acestui eveniment a plecat de la intentia profesorului Ciprian Cobzaru, care ne-a intrebat ce ar fi daca am da un examen public. Ideea mi s-a parut extrem de interesanta si ne bucuram ca am ajuns sa o punem in practica. La materialele expuse s-a lucrat practic un semestru intreg ", a declarat Liviu Gajora, student in anul trei la Comunicare Sociala si Relatii Publice. Studentii au avut posibilitatea sa lucreze in echipe pentru a duce la bun sfarsit campania gandita de acestia. "Clientii nostri, cei pentru care am realizat campaniile, sunt in marea majoritate fictivi. Noi ne-am ales singuri campania pe care sa o promovam, am lucrat inclusiv la clipuri pentru posturi TV sau radio ", a spus Andreea Grigoras, studenta in anul al doilea la Comunicare Sociala si Relatii Publice.
Studentii de la sectia Comunicare Sociala si Relatii Publice, a Facultatii de Filosofie, a Universitatii Al. I. Cuza au sustinut ieri primul examen public din viata lor. Tinerii aflati in anii doi si trei de studiu au iesit din sala de curs, unde au fost obisnuiti sa dea examenele si au mers in Sala Pasi