Potrivit lui Mihai Bodoasca, seful Serviciului de Finante Publice Locale din Pascani, intre anii 1987-1989 au existat discutii la nivelul municipiului pentru ca legatura intre cele doua zone, Deal si Vale sa se faca prin scari rulante. Se pare ca un proiect in acest sens exista si in prezent la SC Remar SA, firma care urma sa se ocupe de construirea acestor scari rulante.
" In timp ce director al Remarului era domnul Constantin Ursuleanu, s-a pus in discutie construirea unor scari rulante care sa faca legatura intre cele doua zone ale orasului. Cum directorul a fost schimbat si a venit revolutia, de proiect s-a ales praful. Ceea ce trebuia facut la Pascani ar fi fost unic in tara", a declarat Mihai Bodoasca, seful Serviciului de Finante Publice Locale din Pascani. De altfel, in momentul de fata, din cauza vechimii, scarile arata sub orice critica, fiind un adevarat pericol pentru pascaneni, in pofida zecilor de promisiuni ale autoritatilor locale, care nu au facut nimic pentru reabilitarea scarilor.
Potrivit lui Mihai Bodoasca, seful Serviciului de Finante Publice Locale din Pascani, intre anii 1987-1989 au existat discutii la nivelul municipiului pentru ca legatura intre cele doua zone, Deal si Vale sa se faca prin scari rulante. Se pare ca un proiect in acest sens exista si in prezent la SC Remar SA, firma care urma sa se ocupe de construirea acestor scari rulante.
" In timp ce director al Remarului era domnul Constantin Ursuleanu, s-a pus in discutie construirea unor scari rulante care sa faca legatura intre cele doua zone ale orasului. Cum directorul a fost schimbat si a venit revolutia, de proiect s-a ales praful. Ceea ce trebuia facut la Pascani ar fi fost unic in tara", a declarat Mihai Bodoasca, seful Serviciului de Finante Publice Locale din Pascani. De altfel, in momentul de fata, din cauza vechimii,