Profesorii ieseni care vor sa primeasca ajutorul de 100 Euro pentru achizitionarea de carti sau de programe educationale pe suport electronic, pot demara procedurile de inscriere. Aceasta, deoarece pentru anul 2007, cererile dascalilor se inregistreaza la unitatea de invatamant la care beneficiarii exercita functia de baza, pana la data de 30 iunie. Conform normelor metodologice, ajutorul financiar va fi acordat dupa 45 de zile de la data inregistrarii cererii.
De asemenea, ajutorul financiar va fi acordat anual, de fiecare unitate de invatamant preuniversitar, la cererea cadrelor didactice incadrate in unitatea respectiva. Fondurile necesare acordarii ajutorului financiar sunt asigurate de catre Inspectoratul Scolar, din bugetul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului. In cazul in care cadrul didactic isi desfasoara activitatea in mai multe unitati de invatamant, ajutorul financiar se acorda de catre unitatea de invatamant la care beneficiarul isi exercita functia de baza. Plata ajutorului financiar se face de catre unitatile de invatamant, integral, pe baza documentelor justificative sau in avans, intr-o singura transa. Justificarea sumelor primite ca avans se face in termen de 15 zile calendaristice. Scolile au obligatia de a solicita la Inspectoratul Scolar pana la data de 10 a fiecarei luni sumele necesare pentru plata ajutorului financiar aferent lunii urmatoare. Inspectoratul Scolar va solicita pana la data de 20 a fiecarei luni, la Ministerul Educatiei necesarul de bani pentru luna viitoare. Responsabili de asigurarea ajutorului vor fi directorii scolilor.
Profesorii ieseni care vor sa primeasca ajutorul de 100 Euro pentru achizitionarea de carti sau de programe educationale pe suport electronic, pot demara procedurile de inscriere. Aceasta, deoarece pentru anul 2007, cererile dascalilor se inregistreaza