In ultima perioada s-au intetit caderile de tensiune in mai multe cartiere ale Iasului. E.ON nu da o explicatie clara, ci doar comunicate stufoase. La fiecare cinci zile, la E.ON se mai inregistreaza o reclamatie de la un iesean care s-a ales cu aparatura electrocasnica distrusa. Despagubirile platite de E.ON sint insa infime, acestea ridicindu-se, in medie, la doar 85 RON per aparat distrus. Desi E.ON Moldova se afla deja pe unul din primele locuri ale topului institutiilor reclamate de ieseni, in ultimele zile reclamatiile s-au intetit. Din motive neclare inca, in ultimele doua saptamini a crescut numarul avariilor la reteaua electrica care au afectat consumatori din mai multe zone ale orasului, cum ar fi Nicolina, Clopotari, Tudor Vladimirescu, Bucsinescu. E.ON a contestat toate amenzile OPC in instanta Zeci de ieseni au avut de suferit de pe urma intreruperilor de curent electric si a variatiilor de tensiune. Acestia au avut probleme cu aparatura electrocasnica, care in multe cazuri a devenit inutilizabila. De la inceputul acestui an, 25 de ieseni s-au adresat OPC, reclamind serviciile furnizorului de electricitate. Dupa verificarea reclamatiilor, OPC a dat E.ON Moldova trei sanctiuni in suma totala de 19.500 lei. "Am cerut remedierea serviciului furnizat. Sanctiunile date de noi au fost contestate in instanta de E.ON Moldova si in prezent se afla pe rol", a declarat Maria Popa, director executiv al OPC Iasi.
Alti ieseni nemultumiti s-au adresat direct furnizorului de electricitate. Astfel, anul trecut, la E.ON au ajuns 179 de reclamatii privind receptoarele deteriorate, iar de la inceputul acestui an inca 72. Intr-un comunicat remis de reprezentantii E.ON se arata ca, din reclamatiile primite in 2006, "104 au fost justificate, iar 75 nejustificate (fiind vorba de defectiuni produse din alte cauze decit din vina furnizorului), iar in acest an 32 au fost just