Renault va ataca topul clasei medii europene prin lansarea noii Laguna 3, în condiţiile în care Ford vine cu noul Mondeo, Opel se pregăteşte cu Vectra, Honda cu Accord, iar Citroen va produce o nouă generaţie a modelului C5.
Renault Laguna 3 va fi lansat cel mai probabil la salonul auto de la Frankfurt. Sedanul cu cinci uşi a apărut pentru prima dată în 1993, iar schimbarea de generaţii s-a produs în 2000. Acum, Laguna ajunge la cea
de-a treia generaţie.
Renault se află acum în plin proces de restructurare condus de Carlos Ghosn, conform site-ului www.promotor.ro, iar noua Laguna se vrea vârful de lance al producătorului francez, modelul care va spulbera competiţia. Cu astfel de obiective în minte, Renault a încercat să realizeze un design dinamic, cu linii originale. Nu toată lumea pare mulţumită la vederea fotografiilor noii Laguna publicate pe internet şi a informaţiilor despre maşină oferite de producător. În timp ce unii sunt mulţumiţi, considerând că maşina arată mai bine decât modelele prezentate de Renault până acum, alţii amintesc de costurile de service ridicate la maşinile fabricantului francez, preferând fiabilitatea automobilelor de producţie germană, deci întreţinerea mai ieftină.
Laguna 3 măsoară cu zece centimetri mai mult decât predecesoarea ei, ajungând la o lungime de 4,69 m. Este considerată de creatorii săi ca având forme bine proporţionate, elegante, dar şi cu o notă de sportivitate, însă designul este controversat judecând după părerile exprimate pe forumuri. Dacă stopurile cu leduri au fost apreciate, partea frontală aduce prea mult cu Citroen.
Renault creşte calitatea
La interior se observă o creştere a nivelului calităţii. În funcţie de nivelul de echipare, pe consola centrală sunt amplasate frâna de mână electronică sub forma unui simplu buton, comenzile pentru tempomat, dar şi pentru sistemu