Cosmote a ajuns la 2 milioane de utilizatori intr-un an şi patru luni, şi numărul acestora este in creştere. Leonard Doroftei este noua imagine a companiei. Vom vedea care sunt motivele acestei asocieri şi planurile de viitor ale Cosmote intr-un interviu cu directorul de Marketing & Comunicare Cosmote Romănia, Costas Kapetanopoulos.Cosmote devine un concurent de temut pe piaţa telefoniei mobile
Cosmote a ajuns la 2 milioane de utilizatori intr-un an şi patru luni, şi numărul acestora este in creştere. Leonard Doroftei este noua imagine a companiei. Vom vedea care sunt motivele acestei asocieri şi planurile de viitor ale Cosmote intr-un interviu cu directorul de Marketing & Comunicare Cosmote Romănia, Costas Kapetanopoulos.
â Jurnalul Naţional: De ce s-a asociat Cosmote cu Leonard Doroftei?
Costas Kapetanopoulos: Echipa de Marketing & Comunicare a Cosmote care a implementat acest proiect a urmărit să transmită un mesaj de mulţumire tuturor clienţilor săi, celor care i-au fost alături incă de la inceput, intr-un mod original, dar care să se inscrie in coordonatele poziţionării Cosmote: un brand de incredere pentru oameni, care este alături de ei in viaţa de zi cu zi. Astfel s-a realizat o paralelă intre povestea unui om deosebit, cu o carieră de succes, clădită de la zero prin forţe proprii şi trudă, care a rămas in continuare apropiat de cei care l-au ajutat de-a lungul timpului.
Leonard Doroftei este unul dintre cei mai iubiţi sportivi romăni ai tuturor timpurilor, un adevărat campion, impresionănd şi căştigănd simpatia publicului prin performanţele atinse in cariera sa şi prin faptul că a rămas modest, nu s-a indepărtat de idealurile sale, de prieteni şi de mentori. In acelaşi timp, pugilismul este un sport extrem de solicitant, unde numai cei cu adevărat ambiţioşi şi muncitori reuşesc. Comparaţia