YouTube a anuntat ca intentioneaza sa lanseze un sistem de identificare video care va ajuta compania sa indeparteze materialele aflate sub incidenta copyright-ului. Testele incep cu cei de la Walt Disney si Time Warner.
Compania va incepe sa utilizeze materiale video oferite de companiile media in aproximativ o luna, pentru a recunoaste caracteristicile unice prezente eventual in materialele postate de catre utilizatori. Daca sunt descoperite similitudini, proprietarul continutului respectiv este avertizat.
Aceste companii pot decide daca vor indeparta materialul sau daca il vor lasa acolo si vor primi o parte din veniturile realizate prin intermediul reclamelor care ruleaza in jurul sau. Tehnologia ar putea fi folosita, in sfarsit, pentru a bloca incarcarea de clipuri protejate prin copyright daca studiourile care le-au realizat doresc acest lucru.
O tehnologie similara este folostia deja pentru identificarea melodiilor protejate, postate pe YouTube. Oficialii sustin ca, daca se va dovedi eficient, sistemul va fi pus si la dispozitia altor studiouri pana la sfarsitul anului.
Anterior, YouTube anuntase ca va dispune de un asemenea sistem pana la sfarsitul anului trecut. Elementele tehnice si complexitatea sa au determinat amanarea lansarii pana acum.
Compania spera ca in acest fel va scapa de mania proprietarilor de continut, care au inceput sa faca presiuni legale asupra celor de la YouTube, pentru a lua masuri. Cel mai cunoscut caz este cel in care Viacom a dat in judecata YouTube, solicitand daune de un miliard de dolari.
integral in Chip Online
YouTube a anuntat ca intentioneaza sa lanseze un sistem de identificare video care va ajuta compania sa indeparteze materialele aflate sub incidenta copyright-ului. Testele incep cu cei de la Walt Disney si Time Warner.
Compania va incepe sa u