Gabriel Macanu, directorul general al operatorului retelei de metrou, Metrorex sustine o posibila finalizare a tronsonului 1 mai-Laromet pana la sfarsitul anului 2010, daca Ministerul Transporturilor va asigura fondurile. Mocanu afirma: "Vrem sa consolidam partea de structura a segmentului 1 Mai-Zarea pana in anul 2008 si sa finalizam lucrarilor in 2010, in functie de alocatiile bugetare".
Lucrarile vor fi ingreunate in zona podului Constanta, deoarece in zona respectiva sunt doua conducte subterane de alimentare cu apa, peste care va trece galeria de metrou.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban a spus ca "intotdeauna sunt bani pentru proiecte de investitii. Se lucreaza incet, pentru ca lucrarile sa aiba grija de fundatiile blocurilor din zona".
Tronsonul 1 Mai-Laromet va avea patru statii: Pajura, Bazilescu, Zarea si Laromet care va avea o lungime de 4 metri. O parte din tronson 1 Mai -Zarea au fost construite din anul 1990, iar la tronsonul Zarea-Laromet nu a fost sapata inca galeria. Orban declara ca ultima parte, Zarea-Laromet, va fi sapata de la suprafata si acoperita ulterior.
Gabriel Macanu, directorul general al operatorului retelei de metrou, Metrorex sustine o posibila finalizare a tronsonului 1 mai-Laromet pana la sfarsitul anului 2010, daca Ministerul Transporturilor va asigura fondurile. Mocanu afirma: "Vrem sa consolidam partea de structura a segmentului 1 Mai-Zarea pana in anul 2008 si sa finalizam lucrarilor in 2010, in functie de alocatiile bugetare".
Lucrarile vor fi ingreunate in zona podului Constanta, deoarece in zona respectiva sunt doua conducte subterane de alimentare cu apa, peste care va trece galeria de metrou.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban a spus ca "intotdeauna sunt bani pentru proiecte de investitii. Se lucreaz