O echipa de creatori inspirati au ales calea originala de a asocia muzica lui Johann Sebastian Bach unei simple povesti de viata. Ni se ofera astfel, un impresionant spectacol de imbinare a teatrului dramatic cu miscarea expresiva, cu dansul, pe muzica lui Bach, totul completat armonic cu proiectii spre a dezvalui esente din viata celor de la... bloc.
Este un spectacol original si cultural cum mai greu se intalneste in framantatul nostru peisaj teatral. O echipa unita pe o idee creatoare - regizor, coregrafi, interpreti, realizatorii proiectiilor prelucrate electronic -, apeland la muzica lui Johann Sebastian Bach, alegand teatru-dans ca modalitate de exprimare dramatica, propun o radiografie emotionanta a obisnuitului vietii din marile cartiere-dormitoare de blocuri, unde tinerii, ca oriunde pe acest pamant, traiesc firesc, intalnirea cu dragostea. Cheia surprinzatoare a originalitatii acestui reusit experiment de teatru-dans, poate impropriu numit astfel, este alegerea muzicala a compozitiilor celui despre care Emil Cioran spunea: "Cand il asculti pe Bach, vezi cum se infiripa Dumnezeu", cat si folosirea inteligenta a proiectiilor video concepute de Casa Gontz.
De cand a aparut in teatru "moda" proiectiilor, la care se apeleaza adeseori fara sens, doar ca sprijin pentru suplinirea scenografiei sau ca efecte vizuale socante, niciodata n-am putut sesiza rostul valoric al imaginilor electronice in comunicarea emotionala a unei idei care sa sustina viziunea regizorala. Regizorul Alexandru Dabija, alaturi de coregrafii Razvan Mazilu si Amir Kolben, oaspete din Israel, isi concentreaza analiza lor asupra existentei locatarilor unui bloc, apeland la amplificarea efectului vizual general prin proiectiile spectaculoase realizate de
Casa Gontz, perfect integrate scenariului. Decorul simplu isi sporeste rostul prin aceste proiectii ce pornesc de la suge