Managerul agenţiei GMP spune că are încredere în preşedinte, "iar încrederea nu se cumpără" Cel mai popular "produs" al lui Felix Tătaru este brandul Băsescu. Nu l-a construit, dar Managerul agenţiei GMP spune că are încredere în preşedinte, "iar încrederea nu se cumpără" Cel mai popular "produs" al lui Felix Tătaru este brandul Băsescu. Nu l-a construit, dar l-a pus în valoare prin cele trei campanii făcute de GMP Advertising: în 2000, la locale, în 2004, la prezidenţiale, şi în 2007, la referendum. Ultimul său succes este Leul de bronz pentru creaţie, la Festivalul de Publicitate de la Cannes. - 200.000 de euro: v-aţi recuperat datoria din 2004, de la Alianţă, mai precis de la PNL? - Nu! - Până să scrie presa despre scandalul PNL-PD nu aţi vorbit. De ce? - Am mai vorbit, dar am făcut-o pentru că s-au sesizat alţii sau au băgat fitile. Puteam să fac scandal, dar am avut, la rândul meu, înţelegere din partea furnizorilor - nu toată suma era a mea. Apoi, nici eu n-am fost chiar în găleată cu banii. Dacă am văzut că oamenii plătesc aşa, cu miliardul, unul câte unul, din cele 14 câte au fost, am apreciat că a fost bunăvoinţă, nu răutate. - S-a spus că Felix Tătaru l-a readus pe Băsescu la Cotroceni. Vă asumaţi acest merit? - Nu, pentru că nu-i adevărat! Dacă pentru Traian Băsescu ar fi lucrat Dan Andronic, şi nu eu, credeţi că
n-ar fi câştigat referendumul? Eu cred că da! Puterea şi premisele succesului vin din produs. Spun "produs", pentru că este o deformaţie profesională: doar o dată la trei-patru ani fac campanie politică, în rest fac campanii comerciale. Politicul ocupă puţin loc în profesia mea. Este, într-adevăr, dominant în concepţia publicului, dar incorect. - Cât din succesul preşedintelui vi se datorează? - Foarte puţin. Nu este falsă modestie. Multă lume are tendinţa să caute iepurele scos din joben. Prin 2000 vorbeau unii: "L-am cunoscut pe ă