Romania trebuie sa dezvolte o politica de marketing turistic, cum ar fi evenimentele si targurile internationale de turism, potrivit declaratiei de joi a secretarului de stat pentru turism, Lucia Morariu.
Conform secretarului de stat, principalele piete pe care Romania trebuie sa activeze sunt cele din Austria, Italia, Franta, SUA, Germania, Rusia si Marea Britanie, in timp ce Benelux, tarile scandinavice si China reprezinta pietele secundare.
Lucia Morariu a mai precizat ca principalul scop al Romaniei in Master Planul pentru turism, ce urmeaza a fi prezentat la inceputul saptamanii viitoare, este dezvoltarea turismului de afaceri, dar si a turismului local prin promovarea programelor turistice, proiecte suportate prin fonduri europene in valoare de 150 milioane de euro.
Ministrul de externe, Adrian Cioroianu, a adaugat ca Romania trebuie sa fie cunoscuta in afara si prin produse de calitate, pe langa Dracula, Nadia Comaneci sau Gica Hagi, iar turismul romanesc poate fi promovat pe plan extern atat prin actiuni politice, cat si culturale.
Romania trebuie sa dezvolte o politica de marketing turistic, cum ar fi evenimentele si targurile internationale de turism, potrivit declaratiei de joi a secretarului de stat pentru turism, Lucia Morariu.
Conform secretarului de stat, principalele piete pe care Romania trebuie sa activeze sunt cele din Austria, Italia, Franta, SUA, Germania, Rusia si Marea Britanie, in timp ce Benelux, tarile scandinavice si China reprezinta pietele secundare.
Lucia Morariu a mai precizat ca principalul scop al Romaniei in Master Planul pentru turism, ce urmeaza a fi prezentat la inceputul saptamanii viitoare, este dezvoltarea turismului de afaceri, dar si a turismului local prin promovarea programelor turistice,