Personalul doarme in timpul programului, iar servirea la restaurant se face in functie de ce doreste sa aduca ospatarul la masa Stabilimentul din statiunea cu acelasi nume a fost catalogat, nu se stie pe ce criterii, la cinci stele. Ca de obicei, atunci cand un negustor isi lauda marfa, din prezentarea locatiei nu lipsesc cuvinte ca ideal, perfect, variate. Blazonul dat de cele cinci stele care stralucesc la vedere este prezentat pe site-uri printr-o oferta nemaiintalnita: aer conditionat, parcare pazita, micul dejun inclus in pret, telefon in fiecare camera, conexiune la Internet, sauna masaj, sala de conferinta si chiar seif in fiecare camera. Nimic senzational, doar niste lucruri de bun simt, avand in vedere ca si pretul unei camere este destul de piperat. Vazand cele cinci stele si crezand ca ele sunt reale, turistii straini isi fac rezervari pe Internet si vin linistiti in Romania, in speranta ca vor fi tratati pe masura blazonului. Insa, odata ajunsi in fata hotelului, incep surprizele. Cu toate ca sunt clienti, ei sunt nevoiti sa plateasca parcarea. Imediat ce coboara din autoturisme, din cladire isi face aparitia un tip, oarecum deranjat ca a trebuit sa iasa in soare. Nu spune nimic si se repede spre una din valize. Contrariati, turistii nevorbitori de limba romana se uita repede in jur. Au auzit ei niste povesti care nu prea ne fac onoare, legate de dexteritatea si tupeul de care dau dovada hotii in Romania. In cele din urma, se lamuresc ca, de fapt, personajul e angajat al hotelului si vrea, chipurile, sa ii ajute la bagaje. Problema e ca genti sunt multe, el e unul si nu are niciun carucior. Cu chiu cu vai, se ajunge la receptie. Formalitatile decurg oarecum repede si fiecare turist primeste cate o cartela electronica pentru acces in camera. Bucurosi, incearca sa ajunga sus, sa scape de bagaje. Dar, surpriza, nu exista lift. Receptionera ii vede contr