"Uneori, Ann Moore poate parea doar o doamna prezentabila, un fel de fashion-addict al anilor '60. Dar nu va lasati pacaliti, are o minte de fier si o atitudine pe masura. Iar hainele ei capata si ele aceeasi personalitate", explica un fashion e
Ann Moore este unul dintre cei mai puternici manageri din media. Conduce cel mai mare si mai diversificat trust din America, Time Inc. - 155 de publicatii, printre care nume ca Sports Illustrated, Time, Fortune si People. Din 2002, Moore (55 de ani) s-a concentrat foarte mult asupra revistei Time, careia i-a schimbat imaginea si continutul pana a adus-o in secolul 21.
In timp ce publicatiile Sports Illustrated si Fortune urmaresc indeaproape modelul modern al Time, revistele pentru femei ale aceluiasi trust nu au avut nevoie de prea multe schimbari, ele fiind cele care au adus intotdeauna jumatate din profitul companiei.
"Ann Moore este responsabila" - aceasta este propozitia pe care a repetat-o fiecare cunoscut al ei, prieten sau partener de afaceri, intervievat de jurnalistul Jack Stone pentru o publicatie americana de profil financiar.
In interiorul companiei, angajatii o numesc "Launch Queen" sau, mai simplu, "Queen Ann". Dar statusul regal nu a fost obtinut fara merit. Richard Parsons, CEO Time Warner Inc., povesteste despre ea: "Munceste extrem de mult. Si-a castigat respectul si pozitia din acest trust urcand incet, pas cu pas. A inceput ca analist financiar in 1978, a avansat apoi in functie si s-a mutat la Sports Illustrated, pentru ca, in cele din urma, sa conduca revista People. Cel mai bun proiect al sau - lansarea InStyle, una dintre publicatiile care aduc foarte multe venituri acestei companii".
Tot Parsons este cel care a spus la un moment dat ca "Ann Moore este intotdeauna cu degetele pe puls". Iar asta poate fi foarte provocator intr-o meserie in care totul se intampl