Romănii căştigă premii nu numai la festivalurile internaţionale de publicitate, ci şi la mai puţin mediatizatele festivaluri destinate strategiilor de brand. Cele mai recente performanţe au fost inregistrate de agenţiile Brandient şi Grapefruit, la competiţia internaţională ReBrand 100.Competiţie - Două agenţii romăneşti au luat distincţii la ReBrand 2007
Romănii căştigă premii nu numai la festivalurile internaţionale de publicitate, ci şi la mai puţin mediatizatele festivaluri destinate strategiilor de brand. Cele mai recente performanţe au fost inregistrate de agenţiile Brandient şi Grapefruit, la competiţia internaţională ReBrand 100.
Criteriile de evaluare ale ReBrand 100, singurul festival internaţional care premiază procesele de rebranding din toată lumea, au la bază in primul rănd eficienţa proceselor - repoziţionare, revitalizare şi redesign al brandurilor - şi indeplinirea obiectivelor strategice ale clientului.Â
Anul acesta, agenţiile romăneşti şi-au adjudecat patru premii in cadrul competiţiei. Brandient a căştigat două premii "Distinction" pentru soluţiile găsite pentru Domo şi Savana, iar Grapefruit a căştigat două premii "Merit" pentru Antibiotice şi Transavia.
Manuel Toscano (Manging Partner la agenţia Zago, Elveţia), membru al juriului ReBrand 100, la ediţia 2007 a motivat alegerile juriului astfel: "Soluţiile pe care noi le-am considerat cele mai bune şi cele mai eficiente sunt cele care au demonstrat rigurozitate intelectuală şi onestitate in livrarea atributelor de brand".
"Majoritatea competiţiilor din această zonă au o abordare centrată pe design, iar jurizarea e predominant subiectivă; la ReBrand 100, obiectivele iniţiale şi rezultatele concrete sunt măsura in care se cuantifică succesul unui proiect", apreciază Marius Ursache, Art Director la Grapefruit.
Pentru Brandient, pr