Yahoo a anuntat ca profiturile pe al doilea trimestru au scazut usor, comparativ cu perioada similara a anului trecut, pe fondul unor restructurari la nivel executiv inalt, relateaza MarketWatch.
Gigantul american a declarat ca profitul net inregistrat in trimestrul care s-a incheiat in iunie a fost de 160,57 milioane de dolari, echivalentul a 11 centi pe actiune. In perioada similara a anului trecut, Yahoo a inregistrat profituri de 164,33 milioane de dolari.
Incasarile totale ale companiei s-au ridicat la 1,7 miliarde de dolari, fata de cele 1,58 miliarde inregistrate anul trecut. Vanzarile nete, care exclud platile pe care Yahoo le face catre alte website-uri pentru a acumula trafic, au fost de 1,24 miliarde de dolari, fata de cele 1,12 miliarde, inregistrate in perioada similara a anului trecut.
Oficialii de la Yahoo au mai anuntat ca revin asupra estimarilor totale pentru anul 2007, deoarece au fixat sume prea mari la inceputul anului. Yahoo se asteapta acum ca vanzarile nete pentru al treilea trimestru sa se situeze intre 1,17 si 1,31 miliarde de dolari, in timp ce vanzarile nete pentru intreg anul 2007 sunt estimate intre 4,89 si 5,18 miliarde de dolari.
Analistii consultati de Thomson Financial estimasera initial vanzarile Yahoo pentru al treilea trimestru la 1,3 miliarde de dolari, cu o valoare de 5,19 miliarde de dolari pentru intreg anul 2007.
Luna trecuta, CEO-ul Yahoo, Terry Semel, a fost inlocuit de cofondatorul companiei, Jerry Yang, in timp ce fostul CFO, Susan Decker, a fost promovata la functia de presedinte al companiei. Toate aceste schimbari au intervenit pe fondul scaderii vanzarilor de publicitate, atat de solide in trecut. Intr-o conferinta sustinuta marti in fata analistilor industriei, Decker a anuntat ca vanzarile de anunturi publicitare au incetinit anul acesta, fata de 2006. Pentru a ameliora incetinirea cre