Marile companii aeriene au patentat, in ultima vreme, un nou tip de serviciu de zbor: clasa \"all business\" � preturi la doar o fractiune din tarifele normale pentru clasa de business si pentru locurile la clasa intai, lounge-uri private la aterizare si decolare si culoare speciale prin aeroport, care evita ingesuiala de la portile de imbarcare.
"Intampinam o cerere din ce in ce mai mare pentru o oferta de nisa, la clasa de all business", a declarat, citat de International Herald Tribune, Richard Branson, presedinte si fondator al Virgin Atlantic Airlines, companie ale carei servicii de business sunt cotate ca fiind printre cele mai bune din industrie.
Virgin a anuntat luna trecuta ca intentioneaza sa introduca, in urmatoarele 18 luni, mai multe rute internationale configurate la clasa de all business, asta dupa ce tratatul international Open Skies va deregulariza semnificativ zborurile transatlantice.Virgin va implementa noile servicii all business, pe baza unui studiu care a relevat ca utilizatorii considera acest tip de oferte ca fiind cel mai indicat.
Preluand modelul Virgin, si British Airlines va lansa o versiune imbunatatita a avioanelor sale mici, de clasa business. Nou echipatele aparate de zbor vor traversa rute intre SUA si orase mari din Europa.
Calatoria intr-un avion clasa all-business are mai putin de a face cu snobismul, cat cu latura practica a unei calatorii de business, este de parere Henry Harteveldt, analist la firma Forrester Research, care a fost consultat de International Herald Tribune. "Daca ii spui unui om de afaceri ca serviciile tale ii garanteaza ca va trece de poarta de imbarcare cu 35 sau 45 de minute inainte de decolarea avionului si ca bagajele sale vor fi transportate in siguranta, va fi dispus sa plateasca o suma suplimentara", a declarat Harteveldt.
O calatorie transatlantica dus-intors la clasa bus