Una dintre cele mai puternice case bancare apărută odată cu România modernă, Marmorosch Blank & Co, a participat în calitate de investitor la numeroase proiecte ale vremii. Marmorosch Blank & Co a construit în 1878, împreună cu antreprenorul Leon Guillaux, linia de cale ferată Bucureşti-Predeal şi în 1882, tunelul Barboşi-Galaţi. Începând cu acelaşi an, alături de Societatea Marsilieză de Ciment din Sud, a realizat în etape canalizarea Bucureştiului. În 1885,
Una dintre cele mai puternice case bancare apărută odată cu România modernă, Marmorosch Blank & Co, a participat în calitate de investitor la numeroase proiecte ale vremii.
Marmorosch Blank & Co a construit în 1878, împreună cu antreprenorul Leon Guillaux, linia de cale ferată Bucureşti-Predeal şi în 1882, tunelul Barboşi-Galaţi. Începând cu acelaşi an, alături de Societatea Marsilieză de Ciment din Sud, a realizat în etape canalizarea Bucureştiului. În 1885, a participat la transformarea Fabricii Mandrea de la Filaret în societate anonimă pentru furnituri militare şi încălţăminte.
În 1887, banca a participat la înfiinţarea Fabricii de hârtie Scăeni. În 1888, a contribuit la transformarea Casei Goetz în societate anonimă de exploatare forestieră, cu un capital de opt milioane de franci.
În 1889, a devenit societate în comandită a Băncii Darmstädter din Berlin şi a Băncii Comerciale din Pesta, cu un capital de 2,5 milioane de franci. Alături de inginerul I. G. Cantacuzino, Marmorosch Blank a pus temelia fabricii de ciment de la Brăila şi a finanţat construcţia liniilor Dorohoi-Iaşi şi Râmnicu-Vâlcea-Câineni (1895).
În 1897, a înfiinţat Societatea de Asigurări „Generala“, cu un capital de trei milioane de franci. În 1898, face convertirea a 54 de milioane de franci, reprezentând un împrumut al oraşului B