In mijlocul verii, in plină vacanţă, mărcile se teleportează la mare pentru a fi alături de oameni cănd sunt relaxaţi, in concediu, cănd supărările şi grijile de zi cu zi sunt inlocuite cu buna dispoziţie şi distracţia. Atunci consumatori sunt mai receptivi, mai prietenoşi cu mărcile şi mai deschişi, interacţionănd mai bine.
In mijlocul verii, in plină vacanţă, mărcile se teleportează la mare pentru a fi alături de oameni cănd sunt relaxaţi, in concediu, cănd supărările şi grijile de zi cu zi sunt inlocuite cu buna dispoziţie şi distracţia. Atunci consumatori sunt mai receptivi, mai prietenoşi cu mărcile şi mai deschişi, interacţionănd mai bine.
Mărci importante organizează jocuri şi concursuri pentru a veni in intămpinarea turiştilor. Premiile şi competiţiile sunt intotdeauna un motiv de bucurie pentru toţi. Astfel, ele contribuie la lărgirea opţiunilor de distracţie şi adaugă un strop de culoare in concediul fiecăruia. Mărcile de băuturi răcoritoare par să predomine peisajul litoralului romănesc in aceasta vară. Astfel, Mercury 360 a pus in aplicare conceptul Coca-Cola Land din cadrul campaniei "Sete de vacanţă." Tema de la care s-a plecat in alcătuirea şi implementarea acestui concept a fost "fill the need for daytime entertainment" (umple nevoia de distracţie in timpul zilei) locaţiile Costineşti şi Neptun şi un brand exploziv au constituit premisele unui succes. A rezultat Coca-Cola Land, o zonă de distracţie intensivă, 650 metri pătraţi cu oameni, care joacă fotbal in apă, fussball de masă, aleargă, fac aerobic şi escaladă, construiesc castele de nisip şi inalţă zmee, concep coregrafii proprii şi dansează, se relaxează in zona de chill-out şi se bucură de tehnicile maseuzelor profesioniste, dar rămăn conectaţi la lume in NetZone (cu conexiune wireless la internet) şi se răcoresc cu Coca-Cola. Această zonă de distracţie se află in pr