Incepand din 13 august, devine operational sistemul "call center", pentru toate apelurile telefonice. Ceea ce inseamna ca orice tamponare usoara va putea fi raportata politiei, printr-o singura apasare de tasta, la telefon. Sistemul a fost "in probe" de vineri, saptamana trecuta.
Cetatenii vor primi informatiile pentru care au sunat la politie prin mesaje predefinite, mai precizeaza comunicatul IGPR.
Tasta 1 este rezervata informatiilor referitoare la eliberari documente, tasta 2 este pentru programul audientelor, tasta 3 pentru reexaminarile in cazul pierderii carnetului de conducere sau pentru tamponari usoare, tasta 4 pentru a lua legatura cu un politist iar tasta 9 pentru reascultarea mesajului.
Aceste apeluri sunt taxate, singurul numar care ramane netaxabil fiind 112.
Incepand din 13 august, devine operational sistemul "call center", pentru toate apelurile telefonice. Ceea ce inseamna ca orice tamponare usoara va putea fi raportata politiei, printr-o singura apasare de tasta, la telefon. Sistemul a fost "in probe" de vineri, saptamana trecuta.
Cetatenii vor primi informatiile pentru care au sunat la politie prin mesaje predefinite, mai precizeaza comunicatul IGPR.
Tasta 1 este rezervata informatiilor referitoare la eliberari documente, tasta 2 este pentru programul audientelor, tasta 3 pentru reexaminarile in cazul pierderii carnetului de conducere sau pentru tamponari usoare, tasta 4 pentru a lua legatura cu un politist iar tasta 9 pentru reascultarea mesajului.
Aceste apeluri sunt taxate, singurul numar care ramane netaxabil fiind 112.