Dicţionarele spun că web logul reprezintă un jurnal personal online ce cuprinde reflecţii, comentarii şi adesea linkuri furnizate de autor Explozia internetului a adus cu sine
Dicţionarele spun că web logul reprezintă un jurnal personal online ce cuprinde reflecţii, comentarii şi adesea linkuri furnizate de autor
Explozia internetului a adus cu sine dezvoltarea de noi ramuri în spaţiul virtual, unele aducătoare de profit frumuşel celor care s-au încumetat să investească în aşa ceva. Blogul reprezintă una dintre ideile care au prins la publicul internaut.
Ca să ne dăm seama de dimensiunile noii găselniţe din industria internetului, la sfârşitul anului 2004, o ştire făcea senzaţie. Cuvântul "blog" a fost cel căruia i s-a căutat cel mai des definiţia în ultimele 12 luni. Un blog, adică, prescurtarea de la web log, este un site unde intrările sunt făcute în ordine cronologică şi afişate în ordine inversă postării lor. Motiv pentru care, cel mai nou este cel mai vizibil. Blogurile oferă comentarii la adresa ştirilor sau a unor subiecte particulare precum călătorii, animale, politică, au o funcţie personală şi sunt percepute mai degrabă ca nişte jurnale online.
O caracteristică importantă a blogurilor este interacţiunea pe care o au utilizatorii cu mesajele publicate, pentru că aceştia pot să le comenteze. Posesorii de bloguri au la îndemână o mare disponibilitate tehnologică şi pot să pună poze, filme sau să posteze linkuri către alte bloguri. Mare parte a acestora sunt text scris, însă există şi videoblog (vblog), bloguri de fotografie (photoblog), bloguri de artă (artblog), bloguri audio (podcast).
Dacă te hotărăşti să-ţi "tragi" blog, nu trebuie să bagi adânc mâna în buzunare, deoarece pentru a-ţi înfiinţa un astfel de jurnal e obligatorie cumpărarea unui domeniu pe internet, care costă undeva până în 200 de lei. Dacă stai şi analizezi