Dincolo de utilitate ori de nota aparte pe care o poate da unei ţinute, geanta este un apendice al spaţiului privat agăţat aparent neglijent la braţul posesoarei şi, implicit, un obiect incărcat cu o doză importantă de mister.
Dincolo de utilitate ori de nota aparte pe care o poate da unei ţinute, geanta este un apendice al spaţiului privat agăţat aparent neglijent la braţul posesoarei şi, implicit, un obiect incărcat cu o doză importantă de mister.
In mai mare măsură decăt celelalte accesorii ori detalii vestimentare, geanta şi modul cum stăpăna ei se raportează la aceasta sunt repere semnificative ale personalităţii şi statutului acesteia.
In cadrul unui program de sondare a psihologiei şi nevoilor de cumpărare ale clienţilor, Leo Burnett a intreprins intr-o primă etapă o cercetare cu privire la relaţia femeilor cu propriile genţi. Resortul care a generat acest studiu a fost constatarea că publicitatea abundă incă in "convenţii profesionale care, deşi s-au dovedit nu de puţine ori păguboase, continuă să fie respectate dintr-un soi de inerţie inexplicabilă" după cum subliniază Elena Ioniţă, Strategic Planner la Leo Burnett. "Ne dorim desigur ca inspiraţia să fie canalizată in primul rănd spre dezvoltarea de mesaje publicitare de calitate adresate unui public despre care incă se crede că ar face orice să nu rateze o demonstraţie de tip «inainte» şi «după»: publicul feminin. E suficient să priveşti orice calup de reclame din Romănia pentru a-ţi da seama că publicitatea adresată femeilor are mai mult decăt oricare alta nevoie acută de o sursa de inspiraţie", a mai subliniat Elena Ioniţă. Ce dezvăluie studiul LeoShe despre consumatorul feminin local, ne spune Elena Ioniţă in interviul de mai jos.
Jurnalul Naţional: Ce aspect din relaţia femeii cu acest accesoriu vi s-a părut cel mai spectaculos? @N