Oprirea campaniei de informare până pe 17 septembrie aduce pierderi societăţilor care şi-au început deja promovarea, dar le avantajează pe cele care au primit mai târziu avizul de administrare Oprirea campaniei de informare până pe 17 septembrie aduce pierderi societăţilor care şi-au început deja promovarea, dar le avantajează pe cele care au primit mai târziu avizul de administrare a contribuţiilor populaţiei.
Administratorii de pensii private obligatorii nu au voie să desfăşoare activităţi de publicitate şi de marketing pentru fondurile de pensii înainte de 17 septembrie, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) interzicând acest lucru.
Arbitrul pensiilor şi-a motivat decizia prin faptul că astfel asigură condiţii egale pentru toţi participanţii care se lansează pe piaţa pensiilor private obligatorii. Însă efectele acestei decizii asupra companiilor care deja demaraseră campanii publicitare nu au fost cuantificate, aşa cum nu au fost analizate nici efecte asupra publicului-ţintă.
"Compania Aviva a lua deja în considerare această nouă dată şi şi-a replanificat întreaga strategie de comunicare. Astfel, campania pentru Pilonul II va demara, conform legii, pe data de 17 septembrie. Această perioadă de aşteptare a fost şi va fi în continuare folosită pentru îmbunătăţirea serviciilor noastre şi a reţelelor de distribuţie dezvoltate", ne-a declarat Shah Rouf - CEO Aviva Asigurări de Viaţă.
Preşedintele CSSPP a explicat că, având în vedere faptul că autorizarea companiilor de administrare a fondurilor de pensii private are loc treptat, legislaţia trebuie să asigure condiţii egale în startul pensiilor private obligatorii pentru toţi administratorii.
Data de la care începe perioada de patru luni în care se desfăşoară procedura de aderare iniţială la fondurile de pensii Pilonul II este 17 septembrie, iar activită