Pentru recuperarea debitelor de la abonatii rau-platnici, masura cea mai eficienta este debransarea de la sistemul de alimentare cu apa potabila. In doar cateva zile, dupa ce au ramas fara apa la robinete, datornicii isi achita cea mai mare parte a restantelor. In aceste conditii, saptamanal, sunt avizati si debransati sute de abonati cu restante, indiferent de statutul juridic al acestora. Pentru perioada 20 - 24 august, 28 agenti economici, 17 asociatii de locatari sau proprietari si 121 de gospodarii individuale din Constanta, Eforie, Harsova, Navodari, Castelu, Ovidiu, Corbu, Lumina, Techirghiol si Mangalia sunt avizate pentru debransare din cauza datoriilor de peste 28.000 lei catre SC RAJA SA. Datornicii pot ramane fara apa potabila daca, in termen de cinci zile de la avizare, nu si-au achitat restantele. Abonatii ale caror debite sunt foarte mari se pot prezenta la sediul societatii pentru incheierea proceselor verbale de esalonare. "In cazul asociatiilor de locatari sau proprietari, solutia viabila pentru evitarea debransarii este incheierea conventiilor de facturare individuala. Pentru aceasta, reprezentantii asociatiilor se pot adresa departamentului juridic din cadrul SC RAJA SA Constanta, la sediul central, de pe strada Calarasi, nr. 22 - 24", a declarat Irina Oprea, purtatorul de cuvant al societatii constantene. La data avizarilor, printre societatile datornice catre RAJA se numarau SC Mirpet Trading SRL, cu 1.188,47 lei, SC Canephora SRL, cu 237,83 lei, SC Brotacei SRL, cu 350,63 lei, toate din Constanta si SC Sinandisi SRL, cu 128,52 lei. In urma avizarilor, patru dintre asociatiile datornice si-au achitat restantele. Cele 13 asociatii de locatari sau proprietari din Constanta si Navodari aveau la data avizarilor datorii de aproape 15.000 lei. Scris de: {autor}Corina SAMOILA{/autor}
Pentru recuperarea debitelor de la abonatii rau-platnici, m