MTV intentioneaza sa-si alinieze strategia privind muzica digitala cu RealNetworks.
Miscarea va marca sfarsitul unui parteneriat similar dintre MTV si Microsoft, potrivit unui articol din Wall Street Journal, citat de smartnews.ro.
In urma cu un an, analistii au fost incantati de ideea ca Microsoft ar putea provoca magazinul muzical al Apple, iTunes, unindu-si fortele cu MTV.
Insa serviciul de muzica Urge al MTV s-a dovedit a fi neinteresant.
Un posibil motiv ar fi ca imediat dupa lansarea Urge, Microsoft si-a indreptat mare parte din atentie catre playerul muzical Zune si un magazin de download muzical care ar fi concurat nu doar cu iTunes, dar si cu Urge.
Potrivit articolului din Journal, care citeaza surse anonime, MTV a incetat recent sa mai aloce resurse pentru Urge.
RealNetworks, operatorul serviciului muzical Rhapsody, ar putea oferi un anume ajutor.
Serviciul pe baza de abonament nu a reusit sa castige prea mult teren in defavoarea iTunes, care a anuntat recent ca a vandut mai mult de 3 miliarde de melodii si a devenit al treilea mare retailer de muzica de pe piata americana, in spatele Amazon si Target.
Desi MTV este de multa vreme un brand cunoscut in randul tinerilor, compania este ramasa in urma cand vine vorba de Internet.
Site-uri precum FaceBook, MySpace si YouTube au atras milioane de tineri pe site-urile lor, indepartandu-i de televiziune, in timp ce MTV se lupta sa gaseasca o strategie Web coeziva.
MTV intentioneaza sa-si alinieze strategia privind muzica digitala cu RealNetworks.
Miscarea va marca sfarsitul unui parteneriat similar dintre MTV si Microsoft, potrivit unui articol din Wall Street Journal, citat de smartnews.ro.
In urma cu un an, analistii au fost incantati de ideea ca Microsoft ar putea