Companiile auto si de telefonie investesc cel mai mult in publicitatea in toalete, a estimat, pentru NewsIn, Cristian Dragan, directorul agentiei de publicitate Oops Media, cea mai mare agentie romaneasca de publicitate in toalete.
"Clientii importanti sunt cei cu bugete mari de publicitate, cei care desfasoara campanii pe toate canalele. Bineinteles, acestia sunt companiile de telefonie, si din industria auto", a declarat, directorul Oops Media.
Cristian Dragan a explicat ca publicitatea in toalete, ca si pe alte suporturi neconventionale, este foarte cautata, in ultimul timp, de clienti.
"Exista un trend al orientarii masive catre suporturile neconventionale. Clientii aleg sa promoveze, prin publicitatea in toalete, de la telefoane, branduri auto, IT, televiziuni, radiouri, la medicamente, produse cosmetice, reviste si bauturi. Publicitatea de acest tip promoveaza si targuri de carte, concursuri sportive, festivaluri si concerte", a mai declarat, Dragan.
Reclamele in toalete au ca public-tinta persoanele cu o viata sociala activa, de la studenti, la oameni de afaceri.
"Publicitatea in toalete atrage pentru ca targeteaza exact si direct, pentru ca evita aglomerarea de mesaje si pentru ca e cea mai ieftina. Raportul vizibilitate-pret sau pret-rezultat este net in favoarea acestui gen de publicitate", a adaugat directorul Oops Media.
Cristian Dragan a mai spus ca, potrivit unui studiu Gallup, publicitatea in toalete are un grad mare de eficienta.
"Lipsa altor stimuli vizuali conduce catre un impact important in randul consumatorilor, 80% dintre acestia amintindu-si mesajul de pe panourile Oops din toalete", a explicat directorul agentiei.
Companiile auto si de telefonie investesc cel mai mult in publicitatea in toalete, a estimat, pentru NewsIn, Cristian Dragan, direc