Cel mai recent spot marca McCann Erickson are misiunea ingrată de a introduce, de la zero, un new entry intr-o categorie de produse in care competiţia este bine aşezată şi căt de căt stăpănă pe valorile ei.
Cel mai recent spot marca McCann Erickson are misiunea ingrată de a introduce, de la zero, un new entry intr-o categorie de produse in care competiţia este bine aşezată şi căt de căt stăpănă pe valorile ei.
Tnuva, cu un nume destul de exotic şi care pune şi probleme de pronunţie, este brandul care bate la poarta preferinţelor romănilor in materie de produse lactate.
Spotul prin care Tnuva incearcă să-şi facă simţită prezenţa este "Naşterea", pus la punct de o echipă de creaţie condusă de directorul creativ Adrian Boţan şi formată din Crăiţa Coman (Copywriter & Group Creative Director) şi Raluca Negoiţă (Art Director). Comunicarea pentru categoria produse lactate este dominată de tema familiei zămbitoare care se hrăneşte sănătos pentru a avea energie şi poftă de joacă. Sau de viaţă. A se vedea Zuzu, Danone, Milli. Variaţiile pe această temă au incercat să fie contracarate de spotul McCann printr-o abordare care să pună lumină asupra inceputului absolut al vieţii fiecăruia, momentul naşterii.
NOU. Adrian Boţan declara cu ocazia lansării campaniei: "Am găsit o zonă foarte bogată in sensuri, neexploatată de nici un alt brand. Este o afirmaţie puternică simbolică din partea companiei care să celebreze apariţia pe piaţă a Tnuva". Spotul este unul curajos şi vine cu o abordare care pe mulţi i-a şocat, pe drept cuvănt. Controversele au inceput incă de la lansare, cănd s-a obiectat că spotul ar induce in mintea privitorului ideea că Tnuva are printre produsele sale şi lapte proaspăt. Scena cu bebeluşul străns la piept să fie de vină? Se poate acuza spotul de lipsă de elocvenţă sau receptorii grăbiţi de tocire a percepţiei ori de de