Noua serie limitata Dacia Logan KissFM este promovata prin prima campanie de comunicare din blogosfera romaneasca. Proiectul este realizat de Grafitti BBDO si Media Direction si se adreseaza in principal tinerilor aflati la prima achizitie auto.
Mixul de media al campaniei se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la publicul vizat si include 13 bloguri recunoscute, cu peste 600.000 de afisari. “Pentru ca am gandit o campanie adresata tinerilor, ne-am dus cu mesajele exact acolo unde stiam ca ii gasim. Pe net. Blogurile reprezinta o compotenta importanta a campaniei online pe care o consideram un suport excelent de comunicare cu publicul vizat de noi”, a declarat pentru Wall-Street Simona Costea, Account Director Graffiti BBDO.
Astfel, publicul-tinta pentru aceasta campanie este reprezentat de tinerii cu varste cuprinse intre 18-29 ani, din mediul urban sau rural, aflati la prima achizitie auto, fara prea mari posibilitati financiare, dar convinsi ca au calitatile necesare pentru a reusi.
Campania include toate canalele traditionale (TV, radio, print), insa este construita pentru a evidentia potentialul Internetului romanesc, celelalte canale actionand ca un teasing pentru site-ul concursului creat special pentru lansarea noului model Dacia. Graffiti BBDO a creat pentru lansarea noului model Dacia Logan KissFM site-ul www.logankissfm.ro. Aici participantii se pot inscrie in promotie votand una dintre cele 5 vedete ale muzicii romanesti care isi disputa suprematia: Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia. Concursul se desfasoara la nivel national in perioada 25 august-16 septembrie, iar premiile constau in cinci vehicule Dacia Logan KissFM.
Blogurile pentru campanie au fost alese in functie de notorietate si trafic, printre domeniile stantate cu bannerul Logan KissFM numarandu-se zoso.ro, piticu.ro, visurat.ro