Internetics se afla anul acesta la cea de-a saptea editie.
Participantii Internetics se pot inscrie in cele trei competitii din cadrul festivalului, creandu-si un cont pe internetics.ro si completand formularul on-line.
In cadrul festivalului Internetics au loc in fiecare an trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic.
Anul acesta, Web Space si-a reorganizat sectiunile de concurs, fiind o competitie dedicata publisherilor on-line, prin categoriile de concurs dedicate site-urilor de informare, si furnizorilor de servicii on-line, precum servicii financiare, magazine on-line, rezervari si ticketing.
Advertising-ul on-line si strategiile de marketing pentru on-line sunt jurizate si premiate in cadrul competitiei Web Promo. Pe langa categoria "Site-uri de promovare", cea de Advertising on-line" cuprinde sectiunile: Bannere, E-mail marketing, Viral, Jocuri si Campanii Interactive.
Web Graphic va premia si anul acesta 100% design-ul site-urilor de promovare, dar si proiectele artistice on-line si site-urile experiment.
In cadrul fiecarei categorii din toate competitiile se va acorda cate un premiu pe sectiune, denumit "Internetics Icon".
Pentru fiecare competitie in parte se va acorda un premiu "Best of Show", in cadrul competitiei respective. Acest premiu va fi un premiu special acordat de juriu, fara a avea la baza punctajul obtinut in cadrul competitiilor.
In cadrul competitiei Web Space, pe baza punctajului obtinut in sectiunile de concurs, se va decerna premiul "Publisherul Anului".
In ceea ce priveste Web Promo, tot pe baza punctelor acumulate in sectiunile acestei competitii, va fi desemnata "Agentia anului".
Internetics are ca parteneri pentru editia de anul acesta Asociatia IAB Romania si IAA Romania. Ca urmare a parteneriatului recent incheiat cu cu Asociatia IAB Romania,