Urat de colegi inca din vremea cand era locotenent major, actualul comisar sef Ioan Bucur a fost cautat, in timpul Revolutiei din decembrie 1989, pentru a fi omorat * Revolutionarii l-au impuscat insa pe Doru Dumitrescu, dupa care li s-a astamparat setea de sange Comisarul sef Ioan Bucur, fostul sef al Politiei Transporturi Constanta, a avut o ascensiune rapida. Gurile rele afirma ca nu a fost deloc surprinzatoare, avand in vedere ca, inca de la inceputuri, s-a bucurat de protectia lui "nea Naita”, alias comisarul sef Nicolae Margarit, adjunctul Directiei Politiei Transporturi. Pe cat de rapida i-a fost ascensiunea, pe atat de fulgeratoare i-a fost caderea. La inceputurile carierei sale, ca si pe parcurs de altfel, Ioan Bucur a fost atat de putin iubit de oamenii cu care a lucrat, incat o parte din acestia, acum ajunsi la varste inaintate, revolutionari, nu se sfiesc sa afirme ca, pur si simplu, au vrut sa-i vina de hac in decembrie 1989. In perioada 1988 - 1989, locotenentul major Ioan Bucur putea fi vazut aproape zilnic, la volanul unei Dacii de culoare verde cu numar de Calarasi. In vreme ce nici macar membrii organelor de partid nu aveau voie sa intre in port cu masinile personale decat cu aprobari speciale, autoturismul lui Bucur intra ca la el acasa si se oprea pe cheu, in Dana 23, unde era ancorat pescadorul Steaua 3, de regula incarcat cu nisetru. Aurel Amzaru, comandantul pescadorului, pe care astazi il regasim la pescaria lipita de hotelul Malibu, originar tot din Calarasi, ii era bun prieten. Bucur pleca din port cu portbagajul plin de peste. Dupa cum afirma fostii angajati ai depozitului pescariei din Dana 23, Ioan Bucur nu era deloc un om iubit, ci mai degraba considerat un zbir. Acesta a fost motivul pentru care, la Revolutie, cand a fost decretata starea de razboi, locotenentul major de atunci a fost dat in consemn patrulelor, care au rascolit z