O analiza realizata de Grupul GfK pentru ING Fond de Pensii arata ca tinerii cu v�rsta de p�na la 24 de ani s�nt cei mai informati cu privire la pensiile private, �n vreme ce persoanele de 25-35 de ani s�nt cele care sprijina cel mai mult reforma �n domeniu. Conform studiului, persoanele din segmentul de v�rsta 35 � 45 ani s�nt mult mai atente la acest subiect si solicita informatii detaliate. Tinerii de 18-35 de ani se concentreaza pe aspectele rationale, cum ar fi profitul, costurile, dob�nda si cauta informatii legate de
flexibilitatea ofertei. Totodata, rom�nii de peste 35 de ani, pentru care pensiile private s�nt optionale, s�nt atenti la detalii si au �ntrebari punctuale, concrete, legate de securitatea banilor. Pe segmentul pensiilor private obligatorii, grupul ING a �nfiintat ING Fond de Pensii si-a propus sa atinga o cota de 30% din piata locala a fondurilor de pensii obligatorii administrate privat (Pilonul II). Campania de aderare la fondurile de pensii private obligatorii va �ncepe la 17 septembrie. Timp de patru luni, angajatii sub 35 de ani vor fi obligati sa adere la un fond de pensii obligatorii administrate privat. Primele contributii pentru pensiile private vor fi colectate �n primul trimestru al anului 2008, �nsa daca �n primul an de activitate, 2% din contributie va ajunge �n administrare privata, cota este estimata la 6% �n 2015.
Autori: Virgil TATARU
O analiza realizata de Grupul GfK pentru ING Fond de Pensii arata ca tinerii cu v�rsta de p�na la 24 de ani s�nt cei mai informati cu privire la pensiile private, �n vreme ce persoanele de 25-35 de ani s�nt cele care sprijina cel mai mult reforma �n domeniu. Conform studiului, persoanele din segmentul de v�rsta 35 � 45 ani s�nt mult mai atente la acest subiect si solicita informatii detaliate. Tinerii de 18-35 de ani se concentreaza pe aspectele rationale, cum ar fi profitul,