Contractul cu Ford pentru privatizarea uzinei Automobile Craiova a fost semnat miercuri la Salonul Auto de la Frankfurt de catre presedintele Comisiei de privatizare Sebastian Vladescu si de catre negociatorul-sef al companiei Ford, Lyle Watters.
Documentul fusese aprobat marti de Guvern. Premierul Tariceanu a declarat ca a cerut firmei Ford Motors Company un nivel minim de productie de 300.000 de unitati pe an".
In plus, Ford se angajeaza si la investitii de 675 de milioane de euro si la achizitii de componente de pe piata interna, pana in anul 2012, de un miliard de euro", a mai spus prim-ministrul.
Compania Ford a mai fost prezenta in Romania in urma cu mai bine de 60 de ani. In 1931, Ford a deschis o firma de vanzari in tara noastra, iar in 1935 construieste, pe Calea Floreasca, o uzina de automobile. In 1944, fabrica a fost preluata de armata romana.
Contractul cu Ford pentru privatizarea uzinei Automobile Craiova a fost semnat miercuri la Salonul Auto de la Frankfurt de catre presedintele Comisiei de privatizare Sebastian Vladescu si de catre negociatorul-sef al companiei Ford, Lyle Watters.
Documentul fusese aprobat marti de Guvern. Premierul Tariceanu a declarat ca a cerut firmei Ford Motors Company un nivel minim de productie de 300.000 de unitati pe an".
In plus, Ford se angajeaza si la investitii de 675 de milioane de euro si la achizitii de componente de pe piata interna, pana in anul 2012, de un miliard de euro", a mai spus prim-ministrul.
Compania Ford a mai fost prezenta in Romania in urma cu mai bine de 60 de ani. In 1931, Ford a deschis o firma de vanzari in tara noastra, iar in 1935 construieste, pe Calea Floreasca, o uzina de automobile. In 1944, fabrica a fost preluata de armata romana.