MUNCA IN ZADAR. Muncitorii toarna de zor asfalt, probabil la fel de "ieftin si prost" ca bordurile care s-au deteriorat deja Strategie. Reprezentantii municipalitatii recunosc ca prefera materialele ieftine si proaste
Alexandra Nastase
Aproape ca nu exista strada din Bucuresti care sa fi intrat in sistemul de reabilitare si pe care sa nu se schimbe si bordurile, indiferent daca sunt in stare proasta sau nu. Problema cea mare este ca municipalitatea prefera, in locul vechilor borduri de granit, unele din materiale mai putin rezistente, cum ar fi betonul, care cedeaza la putin timp dupa sau chiar inainte de a fi montate.
In aceasta situatie sunt mai multe artere din sectorul 6, unde Administratia Strazilor a demarat un amplu program de asfaltare. Pe strada Lujerului, bordurile din beton s-au crapat ori s-au spart, dupa numai cateva saptamani de cand au fost montate, desi reprezentantii Primariei Capitalei declarau ca acestea au o durata de viata de pana la cinci ani. Si pe strada Moinesti, intens circulata de mijloacele de transport in comun, bordurile sunt in aceeasi stare jalnica. Explicatia municipalitatii este simpla: aceste borduri, fabricate din materiale proaste, sunt mai ieftine, iar in plus pot fi montate pe strazi mai putin importante din Bucuresti.
Foto: Sorin Cioponea
MUNCA IN ZADAR. Muncitorii toarna de zor asfalt, probabil la fel de "ieftin si prost" ca bordurile care s-au deteriorat deja Strategie. Reprezentantii municipalitatii recunosc ca prefera materialele ieftine si proaste
Alexandra Nastase
Aproape ca nu exista strada din Bucuresti care sa fi intrat in sistemul de reabilitare si pe care sa nu se schimbe si bordurile, indiferent daca sun