Doar 9% dintre adultii americani au urmarit pana acum in intregime un program de televiziune online, arata un studiu al companiei de marketing Ipsos Insight, realizat impreuna cu Associated Press si AOL.
Studiul, citat de eMarketer, nu anunta rezultate atat de sumbre pentru TV-ul online pe cat ar parea, dat fiind ca Ipsos i-a interogat pe toti adultii americani, nu doar pe utilizatorii de Internet sau pe fanii clipurilor video. Biroul de Recensamant al Statelor Unite estima, la jumatatea lui 2006, ca populatia adulta numara 225 de milioane de oameni. Daca 9% din intreaga populatie adulta a urmarit in intregime un show al unei televiziuni online, asta inseamna nu mai putin de 20 de milioane de persoane.
"Mai degraba decat o trecere a privitorilor de la televiziunea traditionala la noile media, cred ca vom asista la dezvoltarea ambelor tipuri de media in urmatorii ani", a declarat Paul Verna, senior analyst al publicatiei eMarketer. "Continutul video de pe Internet isi va consolida pozitia, la fel ca si televiziunea traditionala, chiar daca nu intr-un numar la fel de mare de directii", a adaugat Verna.
Pana in 2011, eMarketer estimeaza ca 86,6% din toti utilizatorii de Internet din America vor viziona continut video, in crestere de la procentul de 62,8%, inregistrat in 2006. asta se traduce in 183 de milioane de vizitatori in 2011, fata de cei 114 milioane din 2006.
Un studiu realizat de Ipsos Insight in luna martie 2007 a aratat ca 26% din persoanele de peste 12 ani care au urmarit continut video in online, vizionasera showuri de televiziune in intregime. Asta inseamna aproape 30 de milioane de oameni. Aceasta cifra ii include si pe adolescenti, fapt care ar putea explica diferenta de aproape 10 milioane.
Cele mai multe studii care au ca subiect programele TV vizionate in online combina vizionarea in intregime cu cea segmentata, ceea c