Operatorul vrea sa angajeze peste 100 de oameni la nou-infiintata divizie de clienti de business si adauga noi produse pentru clientii companii - singurul segment al telefoniei fixe care creste.
Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa de pe piata locala, intentioneaza sa extinda puternic divizia sa dedicata clientilor de business, infiintata odata cu schimbarea managementului companiei din primavara acestui an, operatorul cautand in prezent peste 100 de oameni pentru Directia Executiva Comerciala. Posturile disponibile sunt la departamentele de marketing, vanzari, managementul produsului, call center etc. Compania organizeaza un Targ de joburi pentru a recruta oameni, care se va desfasura maine la Palatul Telefoanelor de pe Calea Victoriei, din Bucuresti.
Dupa ce s-a concentrat, de la inceputul acestui an, in special pe clientii persoane fizice, operatorul a anuntat un nou produs destinat si clientilor companii, care va fi disponibil din data de 15 octombrie. Companiile care vor alege abonamentele "Tarif unic" vor putea efectua apeluri locale si nationale in retea la un tarif unic de 0,027 euro/minut (fara TVA), indiferent de palierul orar sau de zi. De la aceeasi data, operatorul va lansa 18 abonamente pentru servicii de telefonie fixa, grupate sub denumirea "Tarif unic", care sunt disponibile pana la data de 15 ianuarie a anului viitor la tarife mai mici decat cele de lista. Tariful de lista al abonamentelor este cuprins intre 13 euro si 180 de euro, dar in perioada mentionata acestea pot fi contractate la valori mai mici. Spre exemplu, abonamentul de 13 euro este disponibil la 10 euro, iar cel de 180 euro la 150 euro.
Conform operatorului, abonamentele cu tarif unic asigura convorbiri cu pana la 46% mai ieftine in reteaua Romtelecom.
"Companiile care folosesc serviciile Romtelecom au nevoie de flexibilitate si d