Comisia paritara formata din membri ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA) si ai Asociatiei pentru Radio Audienta (ARA) au stabilit ca firmele IMAS Marketing si Sondaje si Mercury Research vor masura audienta radio si in perioada 2008 - 2011, arata un comunicat al CNA transmis NewsIn.
Aceste doua firme realizeaza si in prezent studiul de audienta radio.
Comisia paritara a decis ca noul sistem de masurare sa fie realizat in trei valuri, nu in doua, ca si in prezent. "In cadrul acestei licitatii s-a stabilit ca vor exista trei raportari ale datelor de audienta pe an, masurarea in teren facandu-se continuu pe toata perioada anului, ianuarie - aprilie, mai - august, septembrie - decembrie", arata comunicatul CNA.
In prima perioada, se vor realiza 10.000 interviuri, dintre care 8.000 in mediul urban si 2.000 in mediul rural, iar in urmatoarele doua perioade, se vor realiza cate 8.000 de interviuri, in fiecare val, in mediul urban.
La licitatia pentru masurarea audientelor radio in perioada 2008 - 2011 au participat firmele IMAS - Marketing si Sondaje, Mercury Reseach si consortiul Metro Media Transilvania - INSOMAR.
Institutul de Marketing si Sondaje (IMAS) este o firma de cercetare de piata si realizeaza, in prezent, printre altele, Barometrul Opiniei Politice.
Mercury Research este o firma de cercetare a pietei si are printre clienti companiile Coca Cola HBC, Kraft Foods Romania, Procter & Gamble, Orange si Romtelecom.
Comisia paritara formata din membri ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA) si ai Asociatiei pentru Radio Audienta (ARA) au stabilit ca firmele IMAS Marketing si Sondaje si Mercury Research vor masura audienta radio si in perioada 2008 - 2011, arata un comunicat al CNA transmis NewsIn.
Aceste doua firme realizeaza si in prezent studiul