Pentru recuperarea debitelor de la abonatii rau-platnici, masura cea mai eficienta este debransarea de la sistemul de alimentare cu apa potabila. In doar cateva zile dupa ce au ramas fara apa la robinete, datornicii isi achita cea mai mare parte a restantelor. In aceste conditii, saptamanal, sunt avizati si debransati sute de abonati cu restante, indiferent de statutul juridic al acestora. "Pentru perioada 17 - 21 septembrie, 21 agenti economici, 12 asociatii de locatari sau proprietari si 91 de gospodarii individuale din Constanta, Eforie, Harsova, Navodari, Castelu, Ovidiu, Corbu, Lumina, Techirghiol si Mangalia, sunt avizate pentru debransare din cauza datoriilor de peste 37.000 lei catre SC RAJA SA", spune Irina Oprea, purtatorul de cuvant al societatii constantene. Datornicii pot ramane fara apa potabila, daca, in termen de cinci zile de la avizare, nu si-au achitat restantele. Abonatii ale caror debite sunt foarte mari se pot prezenta la sediul societatii pentru incheierea proceselor verbale de esalonare. In cazul asociatiilor de locatari sau proprietari, solutia viabila pentru evitarea debransarii este incheierea conventiilor de facturare individuala. "Pentru aceasta, reprezentantii asociatiilor se pot adresa Departamentului Juridic din cadrul SC RAJA SA Constanta, la sediul central, de pe strada Calarasi, nr. 22 - 24", a mai declarat reprezentanta RAJA. La data avizarilor, printre societatile datornice catre SC RAJA SA, se numarau si SC Danny Auto Aqua SRL, cu 1.281,22 lei, SC Conica Top SRL, cu 121,24 lei, SC Senemin Trading SRL, cu 200,54 lei, toate din Constanta, SC Lascu Bros SRL, cu 325,6 lei si Asociatia Fam. Troita., cu 1.370,87 lei. Cele 12 asociatii de locatari sau proprietari din Constanta si Navodari aveau, la data avizarilor, datorii de aproape 35.000 lei. Scris de: {autor}Corina SAMOILA{/autor}
Pentru recuperarea debitelor de la abonati